Besök imorgon?

Johanna och hennes pojk hade "funderingar" på att komma hit... Rättare sagt, dom sa att dom skulle komma hit imorn, skulle vara för jävla kul faktiskt.

För övrigt så har jag typ inte sovit ett skit inatt... Grannarna har levt jävel heeeela natten, och så skulle jag gå upp klockan 7, men kom upp 5 i halv 8 ist, och ringde Zizzi som ändå var påväg, så käkade vi frukost,
sedan drog vi iväg till Camilla för att fixa naglarna, ska försöka få in en bild sedan, men nöjd blev jag iaf. :)

Nu ska jag fortsätta städa,
sedan ska jag kasta mig in i duschen.


So long,

S A N D R A T J U L I N S

Hoppas du haft en bra dag! :)



Kolla in *2009's BÄSTA FILMER!* (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-basta-filmer.html#comment



2010-01-09 / 19:19:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin