Bilder 2009 del 3.

Hade totalt missat att ladda in bilderna,
så jag passar på att göra det nu.










Lilltjejen AliCias dop bl.a,
Hade inte så mkt bilder från denna månaden.







(Ursäkta bilden)
Jävligaste, sjukaste, roligaste, mest förvirrade midsommar jag varit med om, orkar inte dra hela storyn igen, länkar därför till inlägget där jag berättade om det så bra som möjligt.
Midsommar 09




Hmm, ja, som jag sagt många gånger så suger jag på att ta kort mm, så ni får nöja er med en enda bild här haha, men den är iaf från Juli, så lite rätt är det att ladda upp den iaf.



Så söööt!



25 Augusti,



Käraste syster fyllde 21, <3



TOKSÖTA AliCia fyllde 1 år, <3


Mickes Dotter Emelie fyllde dessutom 10 år samma dag, börjar bli många att hålla koll på denna dag haha,






Jag fyllde 19 år,





Jag fick hem Gucci, aka terror! <3



Nu börjar nätet krångla igen,
så jag slänger in dom sista bilderna (som knappt är några alls) senare ikväll,
hoppas på bättre funktion i det jäääävla idiotnätet då dessutom.





Take Care,

Hanna

Fin blogg ! :) ♥

2010-01-21 / 14:27:20
URL: http://brusella.blogg.se/


Therese

Ja, jag hoppas allt det :) Hehe eller hur :P sluta röka= kasst humör haha :P



Jag brukar ha svårt för att sova lite då och då :P

Men har du testat att dricka något avkopplande the eller nåt då? Jag har själv inte testat men enligt vänner ska det fungera. Kanske börja med att inte dricka kaffe efter kl 18? :)

Många säger att man ska ta en promenad på kvällen också för att kunna somna men jag blir bara piggare av det :P



2010-01-21 / 15:13:59
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


Johanna

hahahaa vitt hååååår hej!

2010-01-21 / 19:08:47
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin