Bilder 2009 del 4.

Skulle laddat upp det igår, men minnet sviker ibland.





1 Oktober firade jag och Älskling 2 år. <3



Sedan hade jag inte så mkt fler bilder i oktobermappen, därför passade jag på att slänga in lite bilder på toksöta AliCia! <3





Dåligt med bilder i novembermappen oxå såg jag...
Men som jag har sagt förut så är mitt nyårslöfte att bli bättre på att ta kort och ladda upp dom.






1 December blev min lille Hero 2 år,
dom andra bilderna är från julafton. =)




Kan ju iaf säga som såhär,
att ladda upp bilder via mobilt bredband är inte precis det roligaste, eftersom detta inlägget har tagit mig ungefär 1 timme att göra, det går så jävla segt, + att nätet lägger av en gång i minuten typ, sådär lagom kul...

Madeleine

Mycket 2årsfirande!

2010-01-26 / 01:57:55
URL: http://principessan.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin