Förkyklning på G?

Slutade tidigt idag, vid 11 typ så jag tog 12 bussen hem.
Morgonen började med försovning IGEN, men jag skyndade på som fan ändå, och när jag ska slänga på mig smink, tro fan att jag får nysattack så in i helvete, men hur som helst så hann jag med bussen iaf.
Har kännt mig dåsig hela dagen, deckade av på lektionen (inte okej, men som tur var så såg inte läraren), skum huvudvärk och tror jag har feber,.. MÅSTE jag bli sjuk IGEN!?
Skit oxå. Tänkte iaf berätta lite mer om dagarna som varit, eftersom jag inte haft tiden att göra det förut.


Söndag: Johanna och hennes pojk kom hit, vi fixade med käket mm, sedan blev det en jävla massa flum och massa TV spel, och jag fick äntligen möta henne i tetris attack igen, as fun! Och med tanke på att vi båda har blivit experter på det så är det lätt hänt att spelet laggar som fan :O haha! Bra söndag iaf, som måste göras om! <3


Måndag: Började med att jag försov mig, men kollade upp nästa bussar och såg att jag precis skulle hinna min tid till läkaren iaf, Jag och syster möttes upp på lasarettet och när vi väl var klara där så åkte vi för att handla käk, sedan åkte vi hem till henne, och när vi satt på bussen hem till henne så satt en kärring bakom oss, och jag och Johanna viskade typ till varandra :O Men när vi skulle gå av så sa kärringen "Meeen... Guuud vad ni skriiiiker", jävla bitterfittor alltså! Vi skrek ingenting,.. Vi VISKADE! Ja vad hände mer den dagen? Känner inte för att berätta alt för då skulle la ni klassa oss som sjuka i huvudet, men så illa är inte fallet, vi har bara kul, that´s all!
Farsan hämtade mig iaf senare hos syster och vi åkte hem.


Tisdag: Skola, och det hände typ inte ett skit, var helt död när jag kom hem.



Det är väl hur veckan har sett ut än sålänge iaf,




Back on track later, so long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin