God morgon,

Redan uppe, & har redan hunnit slänga i mig 3 koppar kaffe, mums!
Farsan åkte precis och min buss går inte innan 8, så jag har god tid på mig att göra mig iordning, gött.

Farsan brände dessutom ut Albert & Herbert volym 2 till mig nu innan han åkte, så det ska jag kika på sedan,
trodde faktiskt inte att jag skulle gilla det första gången jag skulle se det, men jag kan ju säga med en gång att jag är helt beroende av dom haha!
Hepp, nu ska jag ta mig ett bloss, och sedan börja fixa mig,

Seg dag idag dessutom, därför lär min uppdate suga rätt hårt under dagen.



So long,

Söderlund

Hej!



Hoppas att du har fått en skön start på den

den här veckan! :)



Robin Söderlund heter jag och är en av ett fåtal

exklusivt utvalda bloggar som får äran att vara

kollega med självaste Bella Löwengrip. Jag tänkte

bara höra med dig om det är så att du använder dig

av tjänsten, bloglovin.com? :)



Det är närmligen så att jag söker nya bloggare och

dess bloggar att följa, då det är alltid är trevligt att

lära känna nya bloggare. Vad säger du om detta? :)



Jag tänkte att vi kanske kunde komma överens om

att följa varandra via hemsidan, bloglovin.com? :)



Hör gärna av dig via en kommentar i min blogg om det

är så att du tycker detta låter intressant eller maila mig

[email protected] för ytterligare kontakt :)



Kram på dig!

2010-01-12 / 12:19:03
URL: http://robinsoderlund.se


Anonym

Det var ju bra! :)



Albert och Herbert är ju bäst :D

2010-01-12 / 18:23:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin