Godmorgon.

Har precis gjort mig klar för att dra till skolan, Henke ringde och väckte mig vid halv 7 och berättade att han hade råkat ta mitt busskort!? :O Så jag får åka på ett värdekort till skolan nu, (och hoppas på att det funkar), så får la han möta upp mig i timmele så jag kan få tillbaka kortet, jävla oflyt haha!

Idag är det lång dag i skolan igen,
har verkstad hela dagen, så uppdateringen kommer vara ungefär lika kass som igår,
så nu vet alla det.

Nu har jag iag inte tid för att sitta vid datorn mer,
ska slänga på mig kläder och sånt innan jag går ut till bussen,
för det vore la förjävla tråkigt om man skulle glömma det? :O
Haha!

Therese

Haha hur råkade han få med sig ditt busskort? :P

Hoppas det löste sig ändå :)

2010-01-19 / 11:50:32
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin