Hemma nu,

Hopp, lasarettbesöket gick fort & bra,
det visade sig att allt nästan var helt läkt nu, och att det såg jättebra ut, så nu har jag fått något annat medel som jag kan använda vid behov, känns bra.
Har förövrigt haft en skydundrans rolig dag med syster, tänkte att jag skulle berätta mer om det senare,
+ att jag ska berätta om gårdagen dessutom.


Ska kika i Johannas gamla rum nu efter hennes böcker, om jag kan hitta dom,
så jag är tillbaka senare,



Take Care,

Erik

Vadå skryter? Hon skryter ju inte alls. Hon bara skrev att hon skulle göra om sitt rum, och att hon hade 4 garderober som täcker väggen.



Sen kommer du in där och själv skryter om att du har 8 garderober som täcker hela din vägg. Så skriver du att du inte skryter när du precis gjorde det. Dubbelmoralskärringen är i farten!

2010-01-11 / 19:26:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin