Im bored!

Börjar faktiskt sluta uppskatta fredagar nu, för det händer då fan inte ett skit.
Denna kväll, vad har jag gjort?
Suttit vid datorn ytterst lite, städat, suttit i telen i kanske 4 timmar sammanlagt? Iiiinget mer.
Nog var dessa samtal väldigt trevliga, snackade med min faster som jag inte snackat med på ett jääävla tag, så vi hade en hel del att prata om, och har dessutom snackat med farsan som jag gör varje dag...
Och nu är det tydligen dags att gå och lägga sig....

Jaja, ska la inte klaga för mkt, finns ju faktiskt en del ljuspunkter med fredagar, och det är att man slipper bekymra sig för sina sömnproblem, för nu skulle jag lika gärna kunna ligga vaken hela natten och ändå kunna sova långt in på dagen, även om det kanske inte är det bästa, men sova får man ju iaf, tacka fan för det.



Nattinatti,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin