Jag är kass på uppdatering,

Yes, så nu vet alla det!
Näe, skämt osido, men i helgen har uppdaten definitivt inte varit den bästa iaf, den saken är klar.
Brorsan har ju varit här hela helgen så det har blivit att man umgåtts med han, farsan och MarCus "Bärra" och glömt av datorn.. Tror nog det är första gången på jääävligt länge som jag inte sitter alls mkt vid datorn en helg haha.
Kom nyss hem iaf,
jag & MarCus drog iväg till Dalsjöfors för att hämta pizza till honom och hans familj, så nu är han hemma och käkar, men han kanske kommer upp sedan igen, för det är ju inte allt för kul att sitta och inte ha ett skit att göra, men vi skulle nog spela poker iaf!
Matte fyllde år idag oxå, 23 år, så jag och farsan firade honom utan att han ens var här, enbart för att vi båda blev så förbannat sugna på smörgåstårta, och ack så god den blev!
Nog om det, telefonen plingar som satan och jag har typ 100 inlägg att läsa igenom på BL.




So long,

Alexander

Hello! :D Allt bra med dig idag?

2010-02-01 / 14:42:41
URL: http://rajjarn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin