Jag borde bli elektriker!

Eller något i den stilen iaf,
har kommit på hur fruktansvärt smart jag kan vara ibland :O
Henkes telefon har lagt av helt, och det är typ tredje telefonen på mindre än ett år som ballar ur för honom.
En fick han av mig, som var i jättebra skick, en sony ericsson k750i, displayen pajjade på den, så jag fixade en ny till honom, en SE w810i, men så var han och fiskade, och trillade i, med telefonen i fickan, så den la av, så fick han en tele av Calle ist, en SE z530i, som la av fullständigt igår.
Han kom hem och trodde att batteriet var dött, men saken är den att den går inte att ladda, batteriet är det inget fel på, för det funkade när jag testade det i min telefon, och den startar inte heller.
Men jag vet hur jag ska göra nu, jag har två alternativ,
antingen uppdatera mjukvaran i SE w810i, och om det inte funkar ändå, så tar jag displayen från den och sätter den i k750i:an, eftersom enda felet på den är sprucken display.
Väntar bara på att Henke ska komma hem med torxnyklar, så jag kan skruva isär skiten.



Whish me good luck! ;)


So long,

S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens disney låt! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/miley-cyrusjohn-travolta-i-thought-i-lost.html#comment

2010-01-08 / 15:46:36

Mikael

Hej hopp!



Detta var en trevlig blogg en ÄKTA "Fjortisblogg" Av en äkta fjortis och man ser ju på bilderna i bloggen att du är en fjortis... Grattis detta är den bästa fjortisblogg som jag besökt....



MVH Mikael..

2010-01-08 / 20:53:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin