Ojsan hoppsan!

Har inte haft någon tid alls till uppdatering idag,
slutar sent varje måndag & tisdag, och när man väl kommer hem så har man fullt upp med städa & diska.
Lyckades dessutom att få en tvättid idag, tacka fan för det, för jag hade typ bara två par trosor rena kvar :O Och det är bland det värsta som finns, när man öppnar garderoben och ser att knappt några underkläder är rena, samma gäller strumpor och hela skiten, men nu blir det rent iaf, även om jag inte hinner tvätta allt idag,
huvudsaken är att jag får det viktigaste tvättat iaf.

Nog om det,
sitter fortfarande och väntar på att få hem min nya tele,
längtar som tusan efter den nu...
Men förhoppningsvis så kommer den imorgon, Onsdag eller seeenast torsdag, underbart!




NiiiiCe huh!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin