OMG!

Vilken jäääävla dag, tack och lov för att allt är klart nu iaf,
har städat klart heeela lägenheten nu och hyresvärden har varit där för besiktning oxå.
Var väl inte så mkt anmärkningar eftersom allt ändå var så slitet och en hel del fanns kvar från dom förra som bodde där.
Det enda som ska göras nu är att putsa fönstrerna utvändigt, och det gör jag imorgon, sedan slipper man se skiten något mer! =)

Det är snart dags för en ny design dessutom,
för jag kan ju inte ha en vinterblogg när våren kommer haha.
Ska ta och fundera nu ett tag på hur jag vill ha den,
sedan är det bara att kontakta experten (E.K) på designer och hoppas hon har tid!


Skriver mer senare,
ska fortsätta städandet här nu, och sedan ta mig en dusch.



So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin