Ouwh.. Det finns människor till allt!

VARNAR FÖR LÅNGT INLÄGG!

Vill inte skriva ett för långt inlägg, så jag gör den långa historien så kort jag kan.

En kille i skolan, "Mördarn"

Han var tillsammans med en kompis till mig, och jag råkade stöta på honom när jag var med min kompis, och när det sedan tog slut mellan dom så sa han till hennes bror grejer som: "Jag räddar din systers liv genom att inte vara ihop med henne, för jag saknar mitt ex så mkt, och jag mördade henne..."
-Ja, det är sant, han säger att han har mördat sitt ex, med följd av att min kompis oxå började gå runt och säga att han var mördare, därav hans smeknamn "mördare".

Strax efter att det tog slut mellan dom så kom han fram till mig i verkstan och bad om min msn, sure, den kunde la han få, och senare när jag kom hem så skrev han massa på msn och bad om mitt nummer, och dum som jag var så fick han det, och nej, jag har inte gett ut numret till någon jag inte känner.
Hur som helst, efter att han fick mitt nummer så började han totalt terra mig via sms, han började skicka sms klockan 06:00 och slutade inte innan kanske 23:00, och svarade jag inte på hans sms så kunde han skicka säkert 6 likadana sms, måste då även tillägga att han mkt väl vet att jag har pojkvän! Han lät mig inte vara en enda sekund, han svansade efter mig heeela dagarna i verkstan, skickade sms om att han förföljde mig!? Och massa annat skit...
Och var jag inte i skolan, så gick han runt desperat till mina klasskompisar och frågade vart jag var >.<

Som "hämnd" så började jag och en tjej Hanna gå efter honom i skolan, med påföljd av att han blev jättearg och typ sprang efter oss, skitkul faktiskt.

Hur som helst,
på juldagen hade jag och min kompis MarCus tråkigt, så MarCus drev med "Mördarn" om att han var tjej och skit, och mördarn blev askär i "Johanna" som MarCus kallade sig, hahaha! Efter att dom hade smsat ett bra tag så skrev "Johanna" (MarCus) att "hon" bara var tolv år, och fick svar tillbaka från mördarn, "TA BORT MITT NUMMER!! :@"

Jag bytte nummer i tisdags, och han var dirrekt igång och tjatade om mitt nymmer, NO WAY! Jag sa att jag inte ville ge ut det, och då blev han typ jag och ledsen, skickade massa ledsna gubbar på msn och skit, HAHA!

Så idag så hade vi, jag och Hanna, rast och passade på att sätta oss vid hans lektion, (för att se hans reaktion) och han sa inte ett skit till mig, hahaha, han kollade inte ens på mig, jäävla arg! :@
Så ville Hanna att jag skulle skicka sms till honom, men nej, det ville jag inte, för då skulle han ju få mitt nya nummer, så Hanna skickade sms till honom, och först blev han arg, men sedan började Hanna driva med honom, och han blev typ helt kär...

Han: Vem är du?
Hanna: Din hemliga beundrare.
Han: Men vad heter du då?
Hanna: Sara :)
Han: Ahaa är det duuuu!! :D

Typ, och nu har han terrat Hanna hela kvällen och skickat massa snuskiga sms och skit :O hahaha, snacka om att vara blåst i hela jääävla huvudet.

Och för att inte nämna för lite, så kan jag ju iaf säga att detta är la säkert bara hälften av AAAALLTING!



Go jävla grabb,..
Jävla idiot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin