Zombie...

Vet inte vad det är med mig, har kommit in i en såndär period då man är så förbannat jävla trött, det är inte OK!
Sitter iaf i skolan nu och har CAD lektion, har gått igenom schemat för resten av terminen så nu har jag antecknat alla ledighetsdagar, och det blir alltid en hel del såna när det går mot sommaren, skönt som satan!
Jobbigaste med denna terminen är att lärarna är experter på att lägga upp alla prov i slutet, och det är mindre bra, men men, bara att bita ihop, det löser sig nog.




Hörs senare,



So long,

E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-21 / 11:16:46
URL: http://hondaremelie.blogg.se/


Therese

Ja men eller hur är det så. Men jag försöka bryta rutinerna lite :P

Fick en bok när jag fyllde år, Äntligen icke-rökare, den är fan vettig också :D har läst halva, får väl se om man slutar efter den :P Han tar typ upp varför man började, varför man fortsätter, varför det är så svårt att sluta. Och sen då, hur man gör det lätt och roligt att sluta. Kan ju hoppas att det funkar :)



Ja det är inte så roligt, varje gång man vaknar tror man att klockan är mycket mer än vad den egentligen är så blir man besviken och måste somna om :P hur skulle det se ut om man gick upp kl 2 liksom :P

2010-01-21 / 11:50:15
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

bra inlägg !

2010-01-21 / 15:27:04
URL: http://hondaremelie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin