Ang min uppdate,

Jag vet att den suger och har gjort det ett tag, my bad helt enkelt.
Men inte värt att blogga när man inte har mkt att skriva om, + att dom gånger jag vill ta mig tid till att skriva så kommer oftast någonting imellan.
Jag har iaf bestämt mig för en bättring nu,
mycket mer uppdate, mer innehållsrika inlägg & framför allt mkt mer bilder mm, hur detta nu kommer gå har jag ingen aning om, men önska mig lycka till!

Tar ut min ledighet imorgon iaf,
så där har jag ju en bra start iaf, eller?


Nattinatti,

fightermom

Så kul! :)

Jodå min helg har mest bestått utav vila men det har varit så härligt vill jag lova :)

Hur har din helg varit? <3

2010-03-15 / 01:03:04
URL: http://fightermom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin