Hääärliga dag!

Snacka om att det känns meningslöst att åka till skolan för bara en lektion, men idag hade jag även utvecklingssamtal, där det enbart sades förjävla bra saker, känns BRA! Fick dessutom veta att jag antagligen kommer få ännufler VG, och då tänker ni "varför vara glad för VG när man kan få MVG" men eftersom mina betyg har varit på botten sedan 8:an (då man började få betyg) så är jag både jävligt glad, men samtidigt chockad över att jag faktiskt inte behöver anstränga mig allt för mkt för att få dessa betyg jag får nu.

Kom hem vid halv 11 ungefär, sedan var jag tvungen att kolla reprisen på top model innan jag la tid på datorn.


Nu ska jag städa!




So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin