Sent inlägg,

My bad,
lite iaf.
Sista APU dagen idag, känns tråkigt, för jag har trivits jättebra där, verkligen!
Kom hem vid 5 eller någt och käkade och drack 20 liter kaffe ungefär, sedan var det dusch som gällde.
Är som en z o m b i e, helt jävla död, så denna natten ser jag verkligen fram emot.
Lika ont i fötterna idag igen, fick vika ner hälen på mina arbetsskor för att få det lite mjukare, hjälpte den första timmen men sedan värkte det som satan, hålfotsinlägg, ja tack!
Imorgon är en kort dag för min del, och det är NICE!
Ska nog förbi min gamla praktik tror jag, jag saknar dom, och jag kan garantera att dom saknar mig oxå, ;) haha!

Hepp, nu ska jag dra mig från datorn en stund,
hörs senare, OM jag inte deckar av.




So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin