Underbar dag!

Åkte till skolan,
fick höra att samhällsläraren inte kunde komma till skolan, därav kunde jag inte göra provet, tur i oturen.
Vi bestämde att vi skulle börja nästa lektion tidigare, så vi började vid 9 & fick sluta halv 12, med andra ord väldigt kort dag, skönt!
Kom hem vid halv ett, slängde i mig käk lite snabbt och sedan in i duschen.
Hoppas på att det inte blir för mkt stress iaf, men det ska det nog inte bli.
Snart ska vi få besök, och efter det ska jag vidare till Zizzi.


Hörs nog senare,


So long,

fightermom

Nä fan vad skoj, vill också ha sex party<3 =)

Var det skoj?



<3 =)

2010-03-13 / 07:50:32
URL: http://fightermom.blogg.se/


Therese

Hehe, men den är ju ny. Blev så trött på att de läste min blogg, fick bara skit för den så :P

Jaa, klart jag vill ha den! :D Kan ju hoppas att hon vill hjälpa mig hehe :)

2010-03-13 / 11:32:01
URL: http://itchanges.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin