Mitt meningsfullaste inlägg?

Nää, skulle knappast tro det! =D

Saken är den att jag säger bara,
SOOOOOOOOOOOOL!!!
Vädret gör mig helt tokgalen,
det känns nästan som att vara nykär, fast det gäller vädret ist, =D
Okej.. Det kanske lät lite sepe, men så är det iaf,
vädret gör mig happy som fan! =D

Skolan idag,
rena helvetet, :@
Eftersom jag inte fick i mig något kaffe i morse så har jag haft sprängande huvudvärk sedan 12 tiden eller ngt, inte så jävla bra va, nope, enbart jobbigt och irriterande.

En sak till som är jävla irriterande är att idag när jag skulle svarva så fick jag ryck på mina jävla skyddsbrillor, för dom var så jävla repiga så jag inte kunde se igenom dom =O så jag bad väääldigt snällt om att få ett par nya, för om inte annat så hotade jag med att inte använda några alls, haha, så jag fick ett par nyya jäääätte (OOOOOOOOOOOOOOOH SÅ FIIINA) *skriker som en dåre* nya brillor som jag fick behålla i kanske 1 timme, för sedan la jag dom på svarven för jag skulle gå och dricka vatten, och när jag kommer tillbaka så har någon jävla fittunge snott dom :@
Och jag kan omöjligt be om nya, eftersom Lennart faktiskt sa att det var dom enda jag fick och att jag skulle vara rädd om dom så inte dom skulle bli lika repiga och jävliga som mina förra, hepp, jag får väl helt enkelt klara mig utan, eller oxå polisanmäla händelsen, så kanske dom hittar den skyldiga?!
Skämt åsido, men förjävla retande var det iaf!!
Nog om dom jävla otursbrillorna!

Jag kom hem iaf, hinkade i mig ett par koppar kaffe,
huvudvärken försvann,
och här sitter jag nu, heeelt intakt och fundilerar på att gå ut och röka ett litet sipp! =D

Skitsamma,
imorn ska jag nog iaf in till borås efter skolan,
beror helt engelt på vädret,

Och snart ska jag ta och göra en sak som jag faktiskt lovat,
jag har lovat att skriva ett heeelt eget blogginlägg till MarCus,
min älskade sepevään, =D
Så jag får väl ta och göra det, innan han klickar ihjäl sig i väntan på ett inlägg som inte ens finns än!
Haha!



Wellwell,
Take Care, JessiCa.




HenkePenke, <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin