Ooops!

Har visst glömt av bloggen litegranna, skärpning på mig! =D

Nu sitter jag iaf uppe hos bror och E.K och ska fira påsk med dom.
Farsan och ÄlsklingsHenke är här oxå så klart! =D

Vi ska nog snart ta en promenix till MAXI och handla och så,
fast får se om jag orkar hänga med, haha.
Fast det skadar inte att vara ute i detta goa vädret faktiskt, =)

Vi ska nog gå ut lite till lekplatsen med AliCia idag oxå, E.K pratade lite om det,
så jag är såklart på direkt, maha!
Det blir väl gungan som gäller för hennes del! =)

Förövrigt så har jag tagit ut mina rastaflätor som jag iofs bara hade i i några dagar,
Jag satt hela kvällen med att pilla ut skiten och samtidigt försöka fixa farsans dator,
duktig som jag är, men som tur var så fick jag hjälp med det sista av Henke,
så jag fick ordning på håret innan jag skulle nana. =D

Men men, har inte så jättemkt mer att skriva just nu,
så jag kanske skriver lite mer rader ikväll eller ngt, =)

Ikväll blire iaf bääärs, götta! =D




Take Care, JessiCa.






Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin