Vad säger man?

Jag kan nog inget annat än garva!

[
Ni som inte vill, behöver inte läsa, jag ska bara skriva lite om en såkallad "vän"]

Man kan undra hur folk kan vara så extremt jävla patetiska...

Läget är såhär att, man tror sig kunna ha killar som vänner oxå, UTAN att det ska vara något jävla förhållande, men tydligen är det inte så... Har jag fel så rätta mig.

Jag vet inte om det är så att du någongång haft ett långt seriöst förhållande,
så du kanske inte lärt dig dendär grejen om att går man ur ett långt förhållande,
så är man definitivt inte sugen på att gå in i något nytt efteråt,
men frågan är om du faktiskt vet att det är så,
eller om du på allvar är så dum och tror det?

Sedan kan man oxå börja undra,
varför skulle du helt plötsligt döda Henke och skit?

"Jessica kommer gå tillbaka till honom, jag ska fan döda honom"

Trodde du var mognare än så,

Rätt hade du, eftersom jag är tillsammans med Henke igen,
och jag älskar honom så förbannat mkt!
Men klandra inte personer du inte känner, det är bara slöseri kan jag lova.

Och du kommer med kommentarer som:
"Jag slutade höra av mig till Jessica ifall hon skulle uppfatta mig som jobbig, sedan har det bara blivit så att vi inte snackar så mkt längre..."

Bullshit rakt av,
Du sket mer och mer i att höra av dig till mig när du fick veta att jag åker till Henke,
Senast i lördags så skickade du till mig på msn,
"du måste komma in till boråås snart, saknar dig som fan! (L)"
Sedan blir du heltyst igen,
Antagligen för att Henke står med i mitt personliga meddelande...

Fick höra endel roliga saker igår,
och jag fattar bara inte hur du kan med.

Sedan i Januari så har du försökt att "få" mig,
iaf som jag uppfattat det,
du snackade hela tiden om att du saknade mig och skit,
shit, vilket slöseri va?

Och med tanke på hur det är nu,
så var nog oxå det skitsnack,
eftersom du kan med att gå på min bästa polare det första du gör efter att du förhoppningsvis förstått att jag inte var intresserad, jag tycker bara så synd om dig...

Jag hade en pojkvän för några år sedan,
som var exakt likadan, så fort det tog slut mellan oss, så försökte han med mina polare ist,
och det är fel, man gör inte så, det funkar bara inte!
Jag var visserligen tillsammans med honom,
men just att det finns fler i mina omkretsar som är så jävla desperata?

Jag börjar fan fundera,
för hur kan man vara så fucking desperat?!?!!

Och hur du kan vara så jävla dum,
så att du tror att jag inte får reda på saker och ting?
Eller är du kanske bara så desperat för att skydda din intrigitet?
Man kan undra, som sagt!

Jag tror faktiskt att jag skulle kunna skriva en hel jävla bok om enbart dig just nu,
för ditt jävla sätt gör mig förbannad, och jag menar det verkligen!

Och du får bli hur jävla arg du vill för detta inlägget,
(om du nu läser det, vilket jag tror att du gör eftersom du är bra på att snoka)
för det jag skriver, är enbart sanning och inget annat!

Och ska jag vara riktigt ärlig,
så tänder jag intesminkade, desperata idioter,
och det tror jag faktiskt inte att Lella gör heller,
folk har olika åsikter,
men ska jag säga det själv,
så tycker jag att det är förjävla bögigt när killar sminkar sig med brunkräm,
riktigt jävla bögigt faktiskt! =D
Och det finns iaf en hel del som håller med mig om det!

Wellwell,
det som nog känns bäst är att slippa allt tjat, och aaallt jävla skryt,
shit, shit, shit, hur orkar du?

Tycker bara synd om dig pojken, jävligt synd faktiskt...
Blev du tappad som liten eller blev du bara född sån? =S

Kära, älskade Mattias Nyström,
Jag trodde så mkt bättre om dig,
men du har gjort bort dig totalt,
och du är sänkt på botten för min del. 







Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, Du Och Jag Föralltid! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin