Bussar för tillfället!

Jo, jag sitter på bussen just nu påväg in till ulricehamn...
Försov mig imorse men ville ändå inte till skolan eftersom vi ska ha fisketävling idag...
Näe, det är inte min grej. Eller, fiske är kul så sett, men att behöva släpa med sig massa packning är mindre kul, dessutom är jag sjuk igen oxå!

Igår satt jag och Lella och roade oss i några timmar genom att skicka frågor till eniro,
det roligaste var att man fick så dumma svar hela tiden, kan skriva ner några av svaren sedan, för just nu sitter jag i tele och orkar inte rota fram dom.
Det är inte så långt kvar till ulricehamn nu, så jag ska väl slänga ner datorn igen, men jag skriver senare.

Have a good day, för det ska inte jag ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin