Överlevde golvdunk och luckslag!

Låter ganska allvarligt, men det är min dator det handlar om faktiskt!
Jag har hela tiden lovat mig själv att oavsett hur sur jag än blir, så ska datorn inte få åka i golvet, och att jag inte ska misshandla den... Anledningen till detta är för att ett antal mobiltelefoner har avlidit p.g.a sådana händelser, + min gamla stationära dator, fast den sparkade jag bara på iofs.
Men i fredags så blev jag lite väl sur, så det slutade med att jag släppte datorn från 1 meters höjd i golvet, och innan det smällde jag igen luckan och slog näven på datorn...
Meeen, datorn överlevde och funkar fortfarande finfint, tack och lov för det!
Däremot så har jag haft datorn i sängen en hel del, och på golvet,.. På ett dammigt golv,
så jag funderar på att plocka isär den igen, för att göra en total clean makeover igen, så att den blir ren och fin i fläktar och sånt...
Plocka bort tangenter och skit för att få bort måltiderna och fuskpälsen som finns under dom, och rengöra skärm och dylikt, men det får jag väl se hur jag gör,
dessutom så vet jag inte om jag har mejslar som passar, men det är en annan femma, dags att börja leta!


Hörs,
PussPuss!

Anonym

Stackars datorn :O Men vilken tur att den överlevde :D

2009-08-23 / 21:40:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin