Skitväder!

Idag är jag ganska slö, som vanligt faktiskt!
Rastlös!


Ligger för tillfället i sängen och gör inte ett skit,
henke är borta med Micke i garaget och Cicci vettefan vart hon tog vägen.

Idag har det inte hänt sådär jätte mkt precis, som typ alla andra dagar iofs, men ändå.
Jag och Cicci skulle till bredene en sväng och lämna av Hero och hämta ett rör till hennes iller,
sedan åkte vi hem igen, men det tog inte lång stund innan Micke ringde henne och bad oss komma och hjälpa honom att elda,
så det gjorde vi.
Det var en jääääävla massa som skulle eldas, men det går ju trots allt snabbare när man är fler iaf! =)

Sedan åkte jag, Cicci, Micke och Lennart iväg för att käka,
och då börjar det regna så in i helvete, JÖSSES!!
Så vi tänkte akita i eldningen för resten av dagen,
Jag och Cicci hade cyklat dit, så Micke tog bilen och skulle åka hem, så när jag och Cicci var påväg till cyklarna så frös vi så jävligt, så vi slängde på mer grenar och skit och fick upp en jäävla eld, så där stog vi i regnet och värmde oss en stund, tills det började åska som fan, dåå hoppade vi på cyklarna och drog hem...

Det första jag, (och Cicci oxå dessutom) var att ta oss en varsin varm dusch,
"vadå, det har inte åskat på en stund nu, så det är nog lugnt att duscha nu"
Precis när jag hade kommit ut från duschen och lagt mig i sängen, så blixtrade det till rejält, och började åska som faan,
jag lovar, utan överdrift, så skakade hela sängen och det vibrerade i rutor och i diskbänken, shit!
Och Cicci kommer inrusandes och gapar om att det hade flygit iväg massa skit från huset?!
haha, läskigt var det iaf.

Blev ganska långt inlägg nu märker jag,
men nu ska jag iaf sluta skriva,
har en hel del disk att diska, städa  undan lite smått för att sedan kunna laga mat!

Idag ska jag laga,
Potatis, fläsk och löksås, så förbannat gött! =D



Men men,
Kanske är tillbaka senare!






Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin