Stress, stress och åter stress!

Har stressat typ hela veckan, inget kul alls!
Tror faktiskt att jag stressar mkt i onödan oxå för den delen!
Hur som helst, slutade tidigt idag, så har varit hos Lella en sväng och hälsat på,
kom hem för ett tag sedan, och tänkte nu slänga upp bild på hur mina naglar blev,
fick dock ingen bra bild, och när jag väl kom på en bra idé, så dog batteriet,..
Jag och mitt jävla oflyt, skitsamma,

Slänger upp en bild nu, sedan måste jag fortsätta tvätta och sånt så det blir klart!





Det svarta är dekoration, typ svarta rosor kan man säga!
Och färgen är skarpare rosa än vad bilden visar!

Vad tycks? =)

E.K

fiiiint :)

2009-08-26 / 17:37:49
URL: http://eekk.blogg.se/


Liiaah

Tack så mkt!



Och fiiint < 33



Kraam

2009-08-26 / 19:28:01
URL: http://puzziz.blogg.se/


Therese

Mycket fint =)Jag vill också :D

2009-08-26 / 20:10:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin