Svar på Tal.

E.K, eekk.blogg.se
Vad gör det om en barn familj flyttar in ?


Svar: Det är inte barnfamiljen i sig som jag syftar på...
Jag syftade mer på att det är så jävla lyhört i detta huset!
Man kan höra tydligt vad som sägs i lägenheten ovanför ibland t.ex.
Att vi ändå bara är vuxna people som bor här nu som ändå ibland går varandra på nerverna!
Cicci och Micke som bor längst ner kan höra hur Ingvor, som bor högst upp, går omkring i sin lägenhet...
Förra folket som bodde i den lägenheten orsakade vibrationer i Ciccis och deras rutor, sanning rakt av!
jag menar, jävligt dåligt isolerat eller hur man ska säga...

Eller som Ingvor ade sagt till Cicci,

"Jag hör vartenda ord av vad som sägs nere hos Henke"

Där har du svaret!

Det räcker med att bara prata i vanlig ton, så hörs det ändå upp tydligt vad som sägs.

Bra svar, eller ska jag förklara mig bättre?

Trodde jag förklarade det ganska bra i förra, genom att skriva,

"I detta lyhörda huset?!!"
Och det med att folk inte är friska, syftar jag på dessa jävla hyresvärdar som inte underhåller detta hus rätt!
Kaklet rasar i Ciccis och deras badrum, och det har börjat ge med sig här oxå...
Mögel i väggarna och hela skiten, och hyresvärdarna verkar tycka att det är en förbannat bra miljö för barn, eller vadå?!
Den lägenheten är dessutom värre... Taket har spruckit och skit i den... Och sprickorna har hyresvärdarna TEJPAT ihop.
Dom är fan inte Friska!

wellwell,
hoppas du förstod en del av det hela iaf,
faktiskt jävligt svårt att förklara,
vi kan annars ta det över en cigg eller ngt!
Syns i helgen!




Nu blir det film och nana, jag är helt slut!
Nattinatti,


Take Care, JessiCa.




HenkeDarlo, <3


Anonym

Ja det taket är ju lagom bra. Det huset bör egentligen rivas =/

2009-08-20 / 22:24:19

E.K - Mamma till Alicia

Haha, jaja :) Hamnade min kommentar mitt i smeten i din blogg :P



Men det kan väll vara gulligt att lyssna på små barns springande fötter och lekade, Gapande, skrikande, Sött skratt o.s.v Allt som barn gör :)



Sen om huset rasar i delar... Det är ju inte så bra.

2009-08-21 / 08:27:00
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin