Syster... Älskade älskade syster!

Jag vet att du gått igenom så mkt nu på senaste tiden,
och jag vill inget annat än att du ska må bra, för jag verkligen hatar när du mår dåligt! =(
Men du,

Se dig omkring där du står
Ser du en möjlighet eller en saknad?
Livet är skönast, gräset som grönast
Där någon annan går
Men det finns ingen som ser
Hennes blödande bittra sår

En del är vackra när de dör
Det säger ingenting om livet
Det vackra föds i det du gör
Den stunden som du har fått
En del går obemärkt förbi
Där andra tar sig själv för givet
Och det finns dom som skördar
Där någon annan sått
En del är vackra när dem dör

Någon kan hålla din hand
När du ser någon som själ dina drömmar
Och det är lätt att förlora nåt stort
I det stora, förblindade av begär
När allting kommer omkring
Lever någon ens som de lär


En del är vackra när de dör
Det säger ingenting om livet
Det vackra föds i det du gör
Den stunden som du har fått
En del går obemärkt förbi
Där andra tar sig själv för givet
Och det finns dom som skördar
Där någon annan sått
En del är vackra när dem dör

En del är vackra när de dör
Det säger ingenting om livet
Det vackra föds i det du gör
Den stunden som du har fått
En del går obemärkt förbi
Där andra tar sig själv för givet
Och det finns dom som skördar
Där någon annan sått
En del är vackra när dem dör


Texten och musik av Sofia Aldén...

Och det hon skriver stämmer ju, eller hur?
Det minns du väl?




Älskar dig Johanna, och jag vill inte att det händer dig något!
Stå på dig, bli den starka människan du var, lova mig att du aldrig gör något dumt,
för vi har varandra, det vet du,
vad som än händer, så finns jag här, hela tiden, varje jävla sekund om det är så!
Jag vill bara att du ska vara glad, och må bra, jag vill inte ens höra ordet av att du mår dåligt...
Det är DIN tur att må bra för en gångs skull, så låt för fan ingen sabba det för dig!!



Och R.I.P Johan...
Kände dig inte, träffade dig bara en gång, men ändå känner jag medlidande för alla andra som är så ledsna för dig, och ännu värre när man hör vad som hänt... Det fanns så mkt bättre, jag svär!
Men när allting är för sent så finns det inte så mkt mer att göra, eller hur?
Och det är som Johanna säger, du var omtyckt av så många... Varför var du så tvungen att göra så?! =/
Men som sagt, det är försent, alldeles för sent.

Anonym

HAR NI MISSAT NÅT AV DET SENASTE SOM HÄNT I BLOGGVÄRLDEN SÅ TITTA IN HÄR http://wesee.blogg.se

t.ex.

*Svaret på vem som är Kissies pojkvän.

*Inläggen Paow och Dessie valde att radera från sina bloggar samt Paows förklaring till oss varför de bråkar.

*Dessies pinsamma fyllevideo på Donken.

2009-08-28 / 22:55:18

Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredagskväll! :D



/Tobias

2009-08-28 / 22:59:23
URL: http://perspektiw.blogg.se/


Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 / 23:31:07

Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 / 23:31:18

Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt :D

2009-08-29 / 00:01:30
URL: http://perspektiw.blogg.se/


Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-08-29 / 08:16:34
URL: http://mjackson.blogg.se/


Anonym

godmorgon :)

2009-08-29 / 10:40:36
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/


Laila

så sorligt.. :/

2009-08-29 / 13:38:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-29 / 16:57:09

S A N D R A T J U L I N S

fint skrivet! (:



kolla in dagens sötnos! vad tycker du ? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/david-henrie.html#comment

2009-08-29 / 18:16:48

Anonym

- SÅ FINT!

2009-08-29 / 18:53:42
URL: http://finest.se/hodamerei


johanna

Du är bäst syster! Älskar dig! <3

2009-08-30 / 01:45:16
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin