Hemma hos Zizziziziiziziziziziiziiziizziz!

Försökte få tag på henne i morse, men.. Den stollen svarade inte, utan låg och sov till klockan 1!!!
Hur som helst så skickade hon sms till mig och frågade om jag hade lust att komma till henne och dricka äckligt kaffe, så hon hämtade mig. Vi har eldat lite skräp nu oxå, så lite skit mindre nu! ;)

Blev så jävla arg idag,
som jag skrev i mitt tidigare inlägg så hade jag tvättid idag från klockan 11 till ikväll, MEN, dom jävla blattejävlarna har tagit min tvättid, dom tror helt ärligt att dom kan göra precis hur fan dom vill,
och jag tackar dom som fan för att dom lyckats få mig irriterad  i d a g  i g e n!


So long suCkers!


E.K - Mamma till Alicia

Vad tråkigt att någon annan hade tagit din tvätt tid, men besöket hos Zizzi kanske får dig att tänka på annat. Ni verkar ju ha kul ihop om jag har förstått det hela rätt :)

2009-12-13 / 17:03:45
URL: http://eekk.blogg.se/


E.K - Mamma till Alicia

sv: aww tack :) gullig du är ♥

2009-12-13 / 23:23:10
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin