Henke = Nya Dexter?

Haha, skumt det där.
Och alldeles för krångligt att förklara, MEN, rubriken var enbart ironi, så nu vet alla dt så ni inte tänker "Oh noo, hennes pojkvän är mördare"

Har varit i skolan idag och kom hem för ett tag sedan,
har inte hunnit med alls mkt sedan jag kom hem, har varit i affären, handlat käk, fixat käk och sedan inget mer.
Ska snart duscha och sedan ska jag försöka slänga in bilder på naglarna, eftersom Zizzi skryter för fullt att hon redan gjort det.
Checka in hennes fräsiga naglar ffs, klicka HÄR!
Hinner inte sitta här mer för tillfället, har en del att göra, så jag kommer tillbaka senare,



So long,

Therese

Haha eller hur :P men eller hur hade det varit trevligt :D

Det hade varit jättekul och jag hoppas att det kan bli av :)

2009-12-07 / 20:13:32
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin