Kors i kuken,

Jag behöver typ inte tänka på ett skit mer för kvällen, vet ni hur gött det är eller?
Har skalat potatisen nu, så det enda jag behver göra är att slänga igång plattan, men annars är det nada mer att göra, gött!
Det enda jag behöver göra nu är att vänta på att darling ska komma hem, men han kommer nog hem snart iaf.

Skola imorgon igen, vilket innebär att jag slutar jääävligt tidigt, och fundilerar därför på att dra in till staden och hälsa på syster yster och så, men det löser sig imorgon, för som sagt, jag ska inte göra ett skit mer idag, inte ens fundera eller tänka!

Take Care alla ni som har mkt att göra ikväll eller tänker och funderar mkt, =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin