@ Zizzi & Micke,

Zizzi hämtade mig för ett tag sedan, så nu sitter jag hemma hos dom och bara väntar på att tiden ska gå. Vill till Camilla NU!
För tillfället är Zizzi i duschen, men hoppas att hon inte är allt för seg hehe.
Har väl inte så mkt mer att skriva just nu, men kommer att vara hemma vid 8 tiden någon gång, och då ska jag försöka slänga in bilder på naglarna om jag kommer ihåg det, och ska dessutom försöka komma ihåg att fota Camillas naglar eftersom E.K misstror mig när jag säger hur långa naglar Camilla har, så nu ska hon allt få se! ;)

Annars så ska jag väl fortsätta städa och packa upp i hemmet.



Take Care,


Therese

Åh vad skönt :) ungefär så jag alltid har det :P har väl hört mina grannar en gång eller nåt, och då var det fest :) haha.



Nej det är inge vidare att vara sjuk :( Duschade nu och då blir man ju alltid piggare och strax ska jag hämta thaimat, man får äta sånt när man är sjuk och jag är såå sugen på friterad kyckling!! hehehe

2009-12-06 / 14:15:00
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


E.K - Mamma till Alicia

haha ^^

2009-12-06 / 15:30:39
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin