Hej hej hej,

Jag vet att jag inte skrivit på sistone, men samma orsak som alltid, jag och darling har inget internet!


Wellwell,
Har la inte hänt så extremt mycket ändå tycker jag väl inte,
Jag har gått och blivit sjuk, mindre bra!

I onsdags åkte vi iväg tidigt på morgonen,
jag, Darling, Calle och Cicci för att STOR handla, och det blev en heeel del!
Får inte in ett skit till i varken kylen eller frysen, men det är bara gött, för då vet man att man har det mesta hemma! =)
Lite senare på dagen när vi hade kommit hem, packat upp alla varor o.s.v så åkte vi iväg till Peter och Maria,
ett par som bor vid tolkabro typ, där skulle dom först köra enduro och senare var det grillning och fest,
trevligt trevligt! =)

Cicci och Micke åkte iväg igår morse, och jag lovade att ta hand om Trubbel, Ciccis iller, så jag passade på att låna datorn en liten snabbis oxå när Trubbel ändå springer fritt omkring här.

Henke åkte iväg för ett tag sedan oxå, han och Rickard ska till skillingaryd så Henke för en gångs skull kan få träffa sin son, vilket inte händer speciellt ofta, kanske 2-3 ggr om året (Y) så det är väl bra att han äntligen kommer dit nu...
Och Nej, det är inte Henke som inte vill träffa honom, det är sonens moder som är väldigt dålig på att se till att sonen får träffa sin far, och skiter i att höra av sig, skiter i att svara, och kommer alltid med undanflykter så fort det blir tal om att Henke ska åka dit.

Nog om det,
Jag ska ta ut Trubbel en sväng på baksidan tänkte jag,
sedan ska jag upp och ta mig en varm dusch, försöka friskna till lite granna och sedan vet jag inte vad som händer, blir väl sängen och TV skulle jag tro, men men, vi får se när jag är tillbaka i bloggen igen.



Take Care, JessiCa.






Henrik Bengtsson, <3 

Anonym

Tycker inte du ska skriva om sånt som du inte vet nånting om!! Håll dig till det du vet istället.

2009-08-10 / 17:45:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin