Here again!

Saknat mig?
Nää, tänkte väl det! =)





Först och främst, TACK E.K För ny design!
(Du kanske kommer få ändra lite sedan! =D )

Har precis duschat,
var innan duschen ute med farsan och Henke och fiskade,
gick kanske inte såååå bra... Badade hunden iaf! =)

När vi skulle gå till stället där vi skulle fiska, så mötte vi våra grannar...
TRO FAAN ATT JAG GÖR BORT MIG!!!
Han kommer med sin hund, och Hero sätter igång och morra och dra som en stolle,
och jag är van vid att han drar som faaan när det gäller andra hundar, så jag rycker tillbaka kopplet, men det visar sig att han inte drar speciellt mycket, så jag flyger mer bakåt än vad jag anat, och blir tvungen att backa, och fastnar med fotjäveln i en buske, så jag ska försöka få upp balansen igen, och lyckas då fastna med andra foten oxå (Oflyt) och rasar rätt bak i några jävla buskar,.. Jag ligger där och asgarvar, men vågar inte resa mig innan grannen gått förbi.. Jag menar, tänk om han dessutom hade sett att det var jag =O nää, det funkar inte, så jag låg kvar där i buskarna som ett fån tills han gått förbi, sedan fick Henke hjälpa mig! =D Haha, snyyyyyyyggt!


När vi väl skulle gå hem, så kom världens jävla trollkärring och skällde utmig, farsan och Henke för att ha slängt ölburkar efter oss (vilket vi faktiskt definitivit inte gjort!!!!!!!!!!!!!) Och hon var skitsur, men tillslut fick man tyst på henne oxå!

Och när vi kommit en bit till, tro fan att jag vrickar foten och ramlar ner i ett dike dessutom,..
Det är faktiskt mest av klumpighet, precis som det andra,
kanske berodde det liiiiite av alkohol, men absolut inte helt iaf...
Men tillslut kom jag hem iaf, tack och lov för det! =D



Nu ska jag ut för en cigg jävel, sedan ska jag speeeela! =)






Take Fucking Care, Och hoppas fan att ni har bättre tur än mig! =O =$


Pyss!



JessiCa.






Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin