Schlöööö!

Slö dag idag, film resten av dagen!


Igår hade vi jättekul, och jag fick ingen tid till att skriva mer.
Hur som helst,
kom hem innan idag,
började med att laga lite käk åt oss, och efter maten hade jag lovat Henke att fixa ett rum till honom,
så det gjorde jag!
Jag skruvade isär sängar och skit som fanns där inne, och när jag väl fått ut all skit så dammsög jag och skurade som en stolle, bytte gardiner och sånt skit, sedan bar jag in lite möbler, så nu är det endast ett skrivbord och en spegel hylla eller vad man nu ska kalla det, där inne! Låter väääldigt tomt, men jag kan iaf säga att rummet är förbannat litet, så det får inte plats allt för mkt där inne!
Och Henke blev nöjd, även farsan tyckte att det blev jätte bra, och nu får rummet något syfte att finnas där dessutom.
Det har stått orört sålänge vi har bott här, men nu ska det bli användning, och Henke har ett eget ställe att fixa med sitt modell bygge.

Hepp, ska fortsätta kolla film nu,
men jag kanske skriver senare!






Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3

E.K

Har henke fått ett eget rum? Om jag förstod det rätt?

2009-07-24 / 12:19:36
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin