Torsdagen den 2 Juli!

Bli inte alldeles förvånade!


Sitter i Åsarp, vilket jag gjort nu sedan förra måndagen eller något,
Fast som faktiskt inte var tänkt...
Jag åkte in till borås någon dag, vet inte ens när, hur som helst,
tog bussen till ulricehamn, men mitt jävla busskort funkade inte,
men busschauffören gav mig ett kvitto "bevis" på att jag faktiskt kunde åka på det iaf,
Tack och lov för det, eller?
Näe, för sedan när jag väl är i ulricehamn så möter Lella mig, så jag slapp sitta och vänta på nästa buss själv,
meeen, då har idioterna ändrat tabellen, så den skitbussen gick inte, så nästa buss skulle gå efter en och en halv timme typ, och under tiden vi sitter och väntar på den bussen, så kommer en jävla alkisgubbe till oss, och Hero blir helt tokig,
(tack och lov för att det är så mkt vakt i honom och att han försvarar oss) För den jävla alkisgubben var helt störd,

"Jag är inte rädd för hunden, så få tyst på honom"
(jag släpper lite på kopplet och Hero kastar sig efter honom, gubben kastar sig bakåt och skriker)
"JAG ÄR INTE RÄDD FÖR HUNDEN, MEN HÅLL I HONOM FÖR FAAAAN!"

*inte rädd för hunden var det ja...*

Och enbart för att vi inte ville snacka med honom och skit, så var vi både det ena och det andra, och han skulle slå ihjäl oss och skit, och när vi väl gick så sprang han vinglandes efter oss =S Så Hero satte igång igen, kastade sig efter idioten och skit, och då hotade han med att sparka ihjäl hunden, (lycka till) och han skulle döda mig och Lella,...

Vi ringde snuten, men det var någon annan som gapade det till honom, så han blev livrädd och sprang till sin cykel och vinglade iväg på den, HAHA!


Fan Lella, tänk om det är såna vi håller på att bli? =O haha
Näe men allvar i saken,

sedan när min buss väl kom, så funkade såklart inte kortet då heller, men jag visade upp kvittot som jag fick, TRO FAN ATT JAG BLIR UTSLÄNGD!!!
Den jävla kärringen sa bara: aah men tar inte maskinen kortet så funkar det ju faktiskt inte!
Jag: Men jag har ju ett kvitto på att jag får åka!
Hon: aah men du kan ju inte åka på en lapp förstår du väl!
Jag: Men seriöst, jag fick kvittot från en chaufför från borås till ulricehamn, och ni åker ju förhelvete båda från västtrafik!!

Men näe, jag fick inte åka med, och kvittot behöll hon, feta jävla kossa!

Långt inlägg, jag vet...

Hur som helst, i all hysteri, förbannelse och allt man kan tänka sig, så fixade darling tillslut skjuts till mig, sedan har jag blivit kvar här, fast det gör inte mig ett skit ändå,..
Och idag åkte dom på tävling, så jag lär sitta ensam från idag till söndag eftermiddag/kväll typ, kuuuuul!
Men jag har ju iaf min goding Hero och Snuff här, så ska snart ut på en långis med dom för att fördriva tiden! =)
Och en sak till som glädjer mig är att Calle kommer imorn dessutom, så han kan nog göra mig sällskap oxå, så slipper jag dö av tristess!

På måndag kommer farsan och hämtar oss, och då är jag back on track igen, promise!





BTW, VÄSTTRAFIK KAN KNULLA MIG STEEEENHÅRT ANALT!!
Hatar dom jävlarna!

Fan vad hård jag är, hahaha!





Take Care sålänge,
JessiCa.





Henrik Bengtsson, Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin