Måndagen den 8 Juni.

Glad men ändå inte!



Idag har det varit en lugn dag,
hade först inställd matte lektion, (kunde lika gärna haft sovmorgon)
sedan hade vi engelska, enbart betygsamtal,
så jag var väl där i två minuter, sedan var mitt samtal klart,
Godkänd i det!
Efter det hade vi naturkunskapen,
enbart betygsprat där med,
Skrev förbannat bra på provet vi hade förra veckan,
därav VG i slutbetyget! =)
Sedan hade vi PLC, började sent,
fick sluta tidigt,
och sista lektionen var dator, vilket jag skippade,
av olika orsaker.

Jag min klant glömde min väska i nitta igår när vi åkte till Åsarp,
och i väskan hade jag busskort, plånbok och hela skiten,
smaaaaart!
Jag skulle egentligen stannat i Nitta idag,
om det inte vore för min lille Hero,
som jag berättat om,
han har skurit upp hela benet och det blir inget bättre,
så idag måste jag till veterinären med honom,
och klockan 21:00 fick jag tid. =O
Liiite sent, men men, jag är ändå ledig imorn,
vi har bara Engelska, (kursen klar)
Matte (kursen klar)
och Naturkunskapen (kursen klar)
Asgött! =D


Hepp,
nu blir det en jävla massa kaffe innan jag måste pysa igen,
jag är väl tillbaka imorn eller på onsdag.

(jag hatar detdär med att inte kunna skriva varje dag, men har man inget nät så har man inte, hos Henke penke alltså)



Wellwell,





Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3

Johanna

Fan vad roligt att det blir bra betyg systeryster :P Keep up the good work ;) PUSSPUSS ♥

2009-06-09 / 16:19:48
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin