Söndagen den 14 Juni.

GAAH, kan fortfarande inte släppa tanken om skola imorgon, men har ju sommarlov vadfan!


Det är väl något man vänjer sig vid,
ganska gött ändå att först vara inställd på skola,
och sedan komma på att man har lov! =D


Hur som helst,
är hos syster yster nu,
ska sova här inatt, för hon ville det,
vårat samtal blev ungefär,

Jag:
du, vad kostar ett fritidskort?
Johanna: 575 spänn typ, vad ska du göra idaaag? =D
Jag: Jadu, ingen aning, har inte ett skit planerat...
Johanna: SOV HOS MIIIIG!!!
Jag: Okej, kommer om en stund då.

så nu sitter jag här,
även om hon inte är speciellt social,
suttit vid datorn en heeel del,
och nu sitter hon i tele,
men men, hon skulle lägga på när jag hade bloggat klart! =D

Skriver nog mer imorn,
för nu VILL jag se på fim!




Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, Du är det bästa som finns, <3

Johanna

Jag är pruttigt social :D

2009-06-15 / 00:57:02
URL: http://johannahansson.blogg.se/


Annie

Hon osocial? näääe det skulle hon aldrig vara ;D hahah

2009-06-15 / 12:26:14
URL: http://shutupndance.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin