Onsdagen den 20 Maj.

Skola, prov, plugg & jobb,
allt på samma gång!


Men varför klaga lixom?
Prov, alltid lika kul att se resultaten,
plugg = tidsfördriv,.. Sånt man oftast gör innan man lägger sig och sånt,
Jobb, alltid bra att ha lite extra, för att tjäna extra pengar är aldrig fel, + att jag har ett ställe att vara på när man har sina låånga tråkiga raster! =)
Dessutom så kanske jag ska hjälpa Zora, ("chef" på vinportalen) i helgen,
hon har köpt hus och har en heel del att göra, så jag hoppas verkligen att hon kontaktar mig så jag får hjälpa till,
alltid kul att hjälpa till och greja och såå,
och kanske Ida ska vara med oxå? Då blir det ännu roligare, =)
Ida, Zoras dotter.


Idag kommer nog bli en seg dag,
När jag kommer hem så ska jag bara packa snabbt,
sedan blir det att åka bil i 22 mil,
men men, det är väl bara att stå ut! ^^
Och för er som undrar,
Det är tävling i enduro, vart det nu var,
och älskling ska köra sin första tävling imorgon.


Snart ska jag pysa ner till bussen hade jag tänkt, kanske träffa Lella en stund sedan igen och ta en cigg och lite tjöt?
Det får vi väl se hur det blir.


Dopet var iaf bra,
och tack och lov för att jag lyckades hålla mig för skratt så bra som jag gjorde, =O
Min bror, (Mathias) skulle vara gudfar och skulle hålla lille AliCia, så när han ska ta henne från prästen så "fastnar" han i prästens stora kläder, =O
Och den sista låten dom spelade, hmm, man kunde undra lite om det var en cirkus man var på! =D
Haha.

Nog om det,
Jag skriver mer någon annan dag när jag är hemma igen! =)



Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, <3

Anonym

2009-05-20 / 14:20:05

E.K

Haha, Det var lite svårt att låta bli att skratta när den sista låten kom. Haha, Den passade liksom inte in i grejjen. Jaja, det blev ett kul avslut på det hela iaf, haha :)

2009-05-20 / 14:23:31
URL: http://eekk.blogg.se/


Janpan

Svar: jag köpte plattången på "Vivåga" för 500 :- och dom håller ju också.. Sabine har ju haft sin hur länge som helst.

2009-05-25 / 12:36:56
URL: http://litefresh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin