Jag är trött...

Och håller på att fixa käk nu,
fast vi har inga köksmöbler...  Inga soffor... OCH inga bord, så vi får helt enkelt äta antingen på golvet? Eller så får vi väl äta i sängen och se till att inte spilla mat överallt. Vilka bekymmer va? Men så kan det gå när man har förbannat sega hyresvärdar som aldrig får tummen ur.. Hade hoppats på att börja flytta redan i söndags, men icke! Så då tänkte vi passa in denna helgen perfekt... Men Icke!
Skit!


Btw, det är fredagen den 13 imorgon, keep the eyes open! ;)
Det ska jag, med tanke på det oflyt som jag har vardagligen... Blah!

emma

skönt det (: ikväll har jag mest tagit det lugnt faktiskt. vad har du hittat på?

E.K - Mamma Till Alicia

Jag ska dit med min mamma och moster :)

Shoppa lite kläder till hela familjen... Om jag hittar något bra :)

2009-11-13 / 16:46:57
URL: http://eekk.blogg.se/


emma

(: vad gör du ikväll sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin