RYCK!?

Snackade med darling för en stund sedan angående vad vi ska käka idag, det blir tacos, mums!
Är dock sjuk, så vet inte om jag kommer känna så mkt smak iofs, men jag vet ju ändå vanligtvis hur det smakar, så det är lika gött ändå haha!
Hur som helst, så tänkte jag pallra mig iväg till affären för att inhandla dagens middag, meeen, då hittar jag inte kortet!! Har letat som en idiot nu, och jag vet fan inte vart det kan ha tagit vägen...
För... Jag brukar alltid ha kortet i plånboken, och jag hade framme kortet senast igår, men inget jävla kort i plånboken nu inte, gaah!! :@

Wellwell,
jag får väl helt enkelt fortsätta att leta,


Jävla oflyt!

Johanna

Åhh jag är med sjuk ju, behöver oxå tacos :(



2009-11-19 / 18:57:11
URL: http://johannahansson.blogg.se/


Therese

Tacos är gott =) hehe

2009-11-19 / 20:30:29
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin