En sak som stör mig jävligt,

Ber så hemskt mkt om ursäkt för min dåliga uppdate på senaste tiden, har helt enkelt inte haft tiden att uppdatera, så därför tänkte jag nu dra en åsikt,

En sak som stör mig så jävligt,
Finns personer i min omgivning som enbart snackar om att ta livet av sig och skit, om hur dåligt dom mår, och sedan dessutom sitter och "tävlar" om vem som mår dåligast,
"du är inte den enda som mår dåligt"
"jag mår inte heller så jävla bra som du tror"
o.s.v, skulle kunna göra denna listan lång, men hur som helst, inte nog med det, utan att just det folket dessutom kan med att kalla mig för "emo", för att jag mådde halvkasst av olika anledningar för 3 jävla år sedan, då man faktiskt var i den åldern då allt blev så förändrat,.. Men nu?!
Senast jag mådde riktigt dåligt var i typ en veckas period i januari, men inte fan hade jag ens tanken på att ta livet av mig ändå, bara så jävla omoget!

Du själv har valt att bli den du är idag, ingen annan, och kalla fan inte mig för "emo" när det är du själv som inte gör annat än att snacka om att ta ditt liv, ser du det som en lösning? Go for it!


Tacka fan för att jag har detta underbara liv som jag har,
och att jag mår så jävla bra, och tacka fan för att man inser vad livet har för mening,
u n d e r b a r t !

(Emo är en musikstil, jo jag vet, men för att endel folk ska förstå så är det lika bra att skriva så)

Robert Pattinson-fanblogg

Hejsan!

Kika gärna in på min nystartade Robert Pattinson blogg!



Vilken är din favorit av de nya New Moon Trading Cardsen som finns på bloggen?

Kramar!

2009-10-19 / 21:40:47
URL: http://robness.blogg.se/


Linda Olofsson

Hej, hur är det med dig då?



/Linda

2009-10-20 / 11:12:05
URL: http://difficult.blogg.se/


Johanna

Hahaha men snälla, orka kalla folk för emo..



Love You sis ♥

2009-10-20 / 13:28:15
URL: http://johannahansson.blogg.se/


Linda Olofsson

sv; usch vad tråkigt :( krya på dig!



Det är bara bra med mjig med.



Tack så mycket, och detsamma te fin blogg =)



/Linda

2009-10-20 / 18:13:52
URL: http://difficult.blogg.se/


Anonym

ursäkta, men dom flesta som mår dåligt har självmordstankar. Ibland ser man ingen annan väg ut, men det är väl fan inte omoget att ta sitt liv? =S Man gör ju det för man inte orkar leva. Och den som menar allvar och inte bara säger så, det är oftast den som mår sämst. Dom flesta som har tagit sina liv hade berättat det för någon innan dom gjorde det.

2009-10-20 / 22:23:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin