Rastlös!

Har inte ett skit att göra, men som tur är så kommer Henke hem snart, och Cicci med då såklart, så då slipper jag sitta ensam!
Bjöd ner Ingvor på lite kaffe innan, niCe, blev några koppar och tjöt, men sedan var hon tvungen att gå till posten och jag fick springa ner till tvätten.
På tal om tvätten, så måste jag nog rusa ner nu igen :|

Hörs sedan!

Emma

"Hahahahahhahaha fyfaan vad en del läsare är dumma i huvudet!

Varför skulle Amir bry sig om er hysteriska idioter för? Måste faktiskt säga att ni är jävligt tuffa bakom era datorskärmar, men tror knappast ni skulle våga ta det personligen med honom.

Get a fucking life och sluta bry er om andras, för alla har rätt till sina åsikter, och han ska la förfan få köpa vad han vill utan att ni ska kalla honom djurplågare?!



Ååh, blir så jävla trött på er,

och hörrni, tänk på det, använd ALDRIG KLÄDER, för då är ni djurplågare rakt av! Köp aldrig något klädesplagg, och ät inget kött heller, då är ni stooora djurpågare!!!!"



Tänk lite innan du skriver. Det är skillnad på att slakta en gris på ett humant smärtfritt sätt för att äta köttet än att plocka dun från en levande anka och sedan låta den sakta men säkert dö efter 5 plockningar. Allt är inte djurplågeri. Men dun-industrin är det ta mig fan.. Sen vettifan om din kommentar: köp aldrig kläder. Du vet väl att bomull och lin är inte djur?



2009-10-22 / 22:11:23
URL: http://chromebitch.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin