Kaffenarkomanen no.1.

Tror helt ärligt att jag får sluta dricka så förbannat mkt kaffe,
jag dricker kaffe konstant när jag är hemma, vilket resulterar i extrem huvudvärk när jag är i skolan & inte kan dricka kaffe hur som helst.
Skolsystern kollade på min smäll efter vurpan i fredags & sa med en gång att jag ska anmäla det till folksam, sedan att jag dessutom måste till tandläkaren för att röntga noga så man ser om tänderna fått stryk i rötterna, jävla skit!
Dessutom lär jag få ett jävla fint ärr oxå, inte okej, men finns inte så mkt att göra,..
Skolsystern sa att om man ska sy ett sår så ska man göra det inom 8 timmar, men det har jag inte haft någon tanke på, eftersom ajg inte trodde det var sååå allvarligt, men hon sa att man kan lokalbedöva & skära upp läppen igen, för att sedan kunna sy, never säger jag, fyfan!

Ska försöka fixa bild på det sedan, hittar ingen mobilkabel bara, men så fort jag gör det så ska jag fixa in bilder, om inte annat så får jag skicka över bilder till farsans tele och sedan låna hans minneskort och sätta i datorn haha.



So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin