Ruinerad,

Så gott som iaf,
betalade in räkningarna idag, tråkigt att lägga pengarna på räkningar, usch! Men måste ju göras, för jag vill definitivt inte hamna hos kronofogden, för det slutar aldrig bra.
En sak som jag har svårt för, det är att spara på pengarna, men jag gör så gott jag kan iaf, och slänger in pengar på sparkontot varje månad, så får väl hoppas att jag kommer någonstans med det iaf, haha, men änsålänge har jag lyckats ge fan i dom, och det är ju alltid ett plus.

Har iaf fått iväg mailet till folksam nu,
så får väl hoppas att dom kontaktar mig snarast.
& ska så snart som möjligt till tandläkaren och röntga för att se så ingenting är fel.
Blåmärket på kinden kommer & går lite hur som helst,
om det är så att det knappt syns, och jag råkar peta vid området så kommer blåmärket tillbaka kraftigt igen, och fort går det,..
Skitsamma, får vänta och se helt enkelt, och i värsta fall så tappar jag la kinden :O HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin