S K I T S N A C K !

Jag startade min blogg för skoj skull, för att ha något tidsfördriv när jag inte hade ett skit att göra & för att kunna skriva av mig om mina olika tankar & åsikter. Det är ju egentligen bara att kolla bak i mitt arkiv, skrev kanske bara 3 inlägg i månaden, som dock var millånga! Men nu ser jag mer bloggen som ett måste, att jag bara måste hålla den uppdaterad, vilket jag inte har ont av heller iofs,
Nu till saken,
jag vill kunna skriva av mig, & jag vill kunna komma med mina åsikter, ungefär enda stället där jag verkligen kunde dela med mig av vad jag hade att säga, men nu kan jag fan inte skriva ett skit, eftersom att vissa andra läser, vilket jag fick reda på ganska nyss,.. Det är svårt som fan att förklara. Jag gillar mina läsare, det finns bara ett jääävla fåtal som jag verkligen ogillar, och det är enbart för att jag inte kan skriva av mig som jag vill längre,.. Jag måste tänka på vartenda jävla ord jag skriver, och det är bara jobbigt,.. Jobbigt som fan!

Jag har stora tankar på att öppna en till blogg, I min blogg, som isf kommer att vara lösenordsskyddad, för jag vill kunna skriva all jävla skit jag vill, utan att behöva oroa mig för att vissa patetiska idioter ska bli sura och snacka massa jävla skit till mina nära & kära.


Om jag nu öppnar denna "skitfyllda" blogg så be om lösenordet isf, jag ger det till dom som jag vill ska ha det.



Take FuCking Care,

Therese

Som för mig ungefär då :/ Jag vill inte behöva tänka på vad jag skriver men har insett att jag måste det.. Säg till om du startar en annan :P



Nej tyvärr är det väl så, den kommer ju och går hela tiden. Blää för förkylning..



Kladdmuffins är bäst idag :D

2010-02-22 / 20:15:16
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


lilja

men du kan ju skriva dagbok istället! :)

2010-02-23 / 12:06:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin