Sent inlägg,

Har inte haft tiden eller orken till att uppdatera, men passade på nu iaf.
Ville inte vara ensam idag, så MarCus hängde med mig hem, så vi ska spela TV spel och två manna wist heeela natten! =D Asgött! Och på tal om ingenting så är jag sjuk igen, låter väldans manlig i rösten asså, :P Haha, skumt att jag inte kan vara helt frisk bara,.. Nyser och har mig hela tiden, och sist men inte minst så snorar jag stora floder, gott! >.<

Hepp, nu ska vi sätta in pengar på MarCus spelkonto och vinna en jääävla massa på poker, det är niCe,
vi hörs senare eller imorgon!



So long SuCkers,

ELLEN

Hoppas du får en bra dag! :) Kolla in min blogg om du gillar den kan du följa med bloglovin. KRAM!

2010-02-11 / 16:27:08
URL: http://eswalander.devote.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin