Slö, seg lördag!

Har inte orkat skriva på hela dagen, har varit alldeles för seg för det.
Gårdagen var la nice iaf, skriver från början.

Promenaden gick inte precis som vi tänkt oss.
Vi skulle först till affären och handla cola och så, och när vi kommer till affären så står det på löpsedlarna
"SMHI varnar - Gå inte ut! Men det gjorde ju vi puckon iaf, och det blåste och snöade så in i helvete! Vi trampade på rejält, jag hade is i håret, och Henke hade is i skägget haha, hero var isig hela han, men det verkade inte han ha ont av. När vi väl är på sista biten till Lasse så kommer plogbilen, Henke säger att vi måste ner i diket, OKEJ! Heke gick ner, Calle efter, som gick på Henke så Henke började gapa, så då fick jag lite smått panik eftersom plogbilen närmade sig, så jag gick neråt med, men gick liiite för långt, för det sa bara poff, så hade jag snö upp till armhålorna & mitt ena ben vridet uppåt, jag skrattade så jag höll på att dö & Henke och Calle försökte dra upp mig, jag kom upp efter många om och men haha!

Kom fram till Lasse som 4 snömonster ungefär, sedan körde vi igång filmen, men vi såg la kanske inte så mkt som det var tänkt.
Isabell och hennes kille kom dit sedan, så sa hon att vi kunde åka med henne hem, NICE! Slippa gå hela biten tillbaka igen. Lasse blev på tok för full och deckade & vi skulle bege oss hemåt, det första som händer är att vi kör fast, så Henke, Calle och Damien gick ut och knuffade på i bak, och jag fick ligga framför bilen och sparka undan snön som var framför däcken, vi kom loss tillslut iaf, haha!
Dom hängde med in en stund, sedan gick dom och jag skulle ut på en promenix med Hero tänkte jag, men jag säger som såhär att, jag tänker aldrig mer gå ut på promenix i snöstorm när jag är askalas, för jag lyckades halka? Ramla? Snubbla? någonting när jag skulle gå in, och drog kinden i ett handräcke (heter det så?) så nu har jag en skydundrans vacker fläskläppsjävel och blå på hela kinden, inte så jävla okej kanske!

Jo, det blev väl kanske inte som vi tänkt oss haha, men för en gång skull så var SMHIs varning kanske värt att lyssna på, för vanligtvis brukar dom bara varna om löjliga, överdrivna saker.




So long,

elin

Fan vilken fin blogg.

har frågestud på min blogg,

du får jätte gärna kommentera

en fråga eller mera, kram!



skit söt hund har alltid viljat ha en hund ^^

2010-02-20 / 23:57:42
URL: http://icelin.blogg.se/


Therese

Det låter som en lyckad kväll, händelserik om inte annat :P

För att få lite frisk luft har jag suttit på fönsterbrädan, med fönstret öppet såklart :P Vill ut, lite iaf.. Inte bara ligga här, usch!

2010-02-21 / 11:57:00
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin