2ºº9

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm, Kollade Judas Priest för första gången.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag är såpass tråkig, så jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, Henkes bror Rickard & Katja fick en son.

4. Dog någon som stod dig nära?
Näe, tror jag inte.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, räknas det?

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En bra sommar med mkt sol!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Hmm, svårt.

8. Vad var din största framgång 2009?
I don´t know.

9. Största misstaget?
Jag gör aldrig misstag!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Sjuk, ja, vem är inte sjuk på ett helt år? :O
- Skadat mig, ja, har hänt att man varit lite väl rund om fötterna och ramlat, bl.a

11. Bästa köpet? En hel del, men kan väl nämna datorn.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Elektronik, spel, kläder, SKOR.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart. :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
En hel del Volbeat, och andra låtar som jag och Zizzi har spelat på högsta volym när vi taggat inför paaarty!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Bådeoch, men jag mår bra, och har mått bra i princip hela tiden, alla har vi motgångar, men det är som sagt bara att bita ihop, för utan något negativt så hade man ju inte kunnat se något positivt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Solat! =D

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit så extremt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos bror & E.K med resten av familjen.

19. Blev du kär i år?
Nykär isf? Har varit kär lääänge nu.

20. Favoritprogram på TV?
Kollade gärna på top model innan, men så slutade TV kontrollen att fungera så kanal 3 gick inte att få in, så där sket det sig för mig med att följa program :O

21. Bästa boken du läste i år?
Pojken som inte fanns & Marilyn Mansons bok.

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell I think.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nope.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nope.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Drack bärs.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid, men jag är nöjd ändå.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min stil är annorlunda, jag är jag helt enkelt.

29. Vad fick dig att må bra?
En hel del.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen.

31. Vem saknade du?
Ingen speciell.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat en hel del, niiiiCe people.




Linda

fin blogg :D

2010-01-02 / 15:31:03
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/


Angelica

Vilken fin blogg du har. Hur har du lyckats få de så fint där namnet på kommenteraren står?



Skulle inte du kunna ge mig något bra filmtips? :)

2010-01-02 / 15:51:32
URL: http://blondiecake.blogg.se/


L

händer mer idag då ? :D

2010-01-02 / 15:53:28
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/


Linda

okej , men det är skönt när det är över :D

2010-01-02 / 16:35:15
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/


Angelica

Den va iallafall väldigt fin. (A)



Hm, någon bra komedi kanske? :)

2010-01-02 / 16:39:20
URL: http://blondiecake.blogg.se/


S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's sorgligaste youtube klipp!* :$ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-sorgligaste-klipp.html#comment

2010-01-02 / 16:55:58

linda

okej vad bra :D

2010-01-02 / 19:26:15
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin