Börjar bli ganska tjatigt...

Åter igen så är fröken "perfekt" igång och gnäller på facebook, och inte nog med att man gnäller om 2dl sprit, utan nu är det oxå en jääävla massa påhitt om både det ena och det andra, när ska man ge upp tro?
Frågan är egentligen varför du ens gör det?
Påstår att vi har försökt sälja vårat hus till din dotter? WTF! Varför skulle vi ens komma på tanken?
Börjar bli ganska trött på dina påhopp om skit som inte betyder någonting.
Sedan att du lämnar anonyma, patetiska kommentarer & tror på fullaste allvar att jag inte kan ta reda på att det är du?
Näe du, inse att du är både labil och meningslös & att dina ord inte betyder ett skit varken för mig eller mina nära.
Det finns hjälp för sådana som dig, & ska jag vara helt ärlig så har jag två nära i släkten som gärna tar emot dig på deras avdelning.

Slösa nu inte någon mer tid på att kommentera, för det leder ingen vart.
Släpp mig ur dina tankar nu & försök komma vidare ist.


Over and out,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin