GÄSP!

Fy satan vad trött jag är!
Inte har jag uppdaterat idag heller, ber om ursäkt för detta, men har faktiskt inte haft någon tid alls.
Igår blev det riktigt sent, kanske 03:00 eller något, blev väckta imorse klockan 09:00 ca av Zizzi som frågade om vi ville hänga med henne, Micke & Emelie till badhuset, och visst vi hade ändå inga planer och en lördag får aldrig vara tråkig, så vi åkte med & hade skitkul!
Så dagen har vi tillbringat i badhuset. Efter det drog vi iväg och fetade i oss pizza, som däremot var mindre smaklig, men men, ätbart, och det var la kanske huvudsaken.

Nu till det tråkiga,
har ett berg likt mount everest med tvätt som jag håller på att ta itu med, och det går inte snabbt med maskinerna vill jag lova,.. Suck!

Svarar nog på kommentarer senare,
måste plocka och greja nu,
& dessutom har vi besök, i d a g  i g e n, haha, så jag känner att jag inte ska vara aaaallt för tråkig iaf.




Take Care,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin